JalanKitaBersama

"Katakanlah(Muhammad), 'Inilah jalanku, aku dan orang-orang yang mengikutiku mengajak (kamu) kepada Allah dengan yakin, Maha Suci Allah, dan aku tidak termasuk orang-orang musyrik'"
(Yusuf:108)




Alhamdulillah =)

Tuesday, April 14, 2009

Bismillahirrahman nirrahim

Alhamdulillah.Akhir habis gak ASHI disampaikan pada anak2 ef-ka-ge.Stat dari kol 230ptg hari sabtu sampai ke tadi kol 730 pm hari ahad.Pergh! Agak letihla..tengok muka diorang cam tak sampai hati.Muka letih sume.Sampai ada yg tertidor waktu tengok video.Sayu tengok diorang.Tapi diorang walaupun letih,tak de masalah untuk meneruskan selepas rehat jap.

Feedback dari sejarah,ada yang kata "sedih tengok apa yang berlaku.Islam naik dan turun.Kenapa Islam kena turun....?" =(





Hm..sabar ye dek..

Waktu ipk nih,nampak diorang kembali semangat.Memahami semula peranan mereka hidup di atas muka bumi Allah pada waktu sekarang.

Terima kasih banyak ye adik2 sebab sudi meluangkan waktu untuk memahami Islam.Syabas pada mereka yang terus stay hingga akhir program.

Terima kasih juga buat sahabat yang membantu secara lansung ataupun tidak lansung.Semoga Allah mempermudahkan jalan kita bersama.

*smiling*

3 comments:

{ Liyana } at: April 14, 2009 at 7:03 PM said...

kenapa tulisan macam terpotong2?

{ Kita } at: April 15, 2009 at 6:00 AM said...

telah dperbetulkan...tma kasih yana..lame x dgr crite..

{ Liyana } at: April 15, 2009 at 7:49 AM said...

yay! dah nampak..nice one lah..lagi2 graf itu banyak coretan...

semoga langkah dan jalan kita bersama dipermudahkan insyaALLAH..

p/s: saja misteri kejap..cewah tade la..sekang banyak program sini.. aaaa rindu kalian~~~~